UTW AWF Warszawa

Spacer po Puszczy Kampinoskiej w dniu 15-06-2019 roku poświęcony był pamięci Polaków  zamordowanych  przez Niemców w czasie II wojny światowej.

Autobusem nr 800 wyruszyłyśmy z Metra Młociny do Palmir, gdzie po Muzeum Pamięci Narodowej i Cmentarzu oprowadzała nas przewodnik Pani Monika Kościk.

Czytaj więcej: Spacer po Puszczy Kampinoskiej

Zakończenie roku akademickiego 2018/2019

Tegoroczne zakończenie roku akademickiego miało miejsce tradycyjnie na polanie Jakubów znajdującej się w sąsiedztwie Dyrekcji Kampinoskiego Parku Narodowego. Już przed godziną 11 w pięknym, słonecznym dniu 18.06.2019 r. na miejsce zbiórki zaczęli docierać pierwsi słuchacze naszego Uniwersytetu.

Czytaj więcej: Zakończenie roku akademickiego 2018/2019

Kontynuując nową formę aktywności ruchowej dla Seniorów odbył się kolejny spacer po Puszczy Kampinoskiej w dniu 28 kwietnia 2019 roku.

Tym razem wybierając się na spacer chcieliśmy poznać nowe miejsca w puszczy i  doświadczyć nowych niespodzianek.

Trasa spaceru wiodła z Wólki Węglowej poprzez Polanę Turystyczną w Opaleniu do Uroczyska Michałówka, a następnie weszliśmy na Górę Ojca, zwiedziliśmy kaplicę i cmentarz na terenie Zakładu dla Niewidomych w Laskach oraz odwiedziliśmy kawiarenkę,  która czynna jest tylko w niedzielę.

W radosnych nastrojach wyruszyliśmy autobusem nr 250 z przystanku autobusowego przy Metrze Młociny do Wólki Węglowej.

Czytaj więcej: Spacer po Puszczy Kampinoskiej 28-04-2019.

Dnia 19 maja 2019 roku na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie podczas XIII Seniorady odbył się II Warszawski Memoriał Haliny Szwarc, którego pomysłodawcą była Profesor Ewa Kozdroń. Podczas marszu zadaniem było udzielenie poprawnych odpowiedzi na 20 pytań z następujących obszarów tematycznych:
1. Życiorys i działalność prof. Haliny Szwarc
2. Historia Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
3. Aktywność fizyczna w zdrowym stylu życia
4. Nordic Walking
O końcowym rezultacie tym razem zadecydował czas marszu ponieważ każdy zespół popełnił tylko 4 błędy w części teoretycznej Rajdu.
Pierwsze dwa miejsca zajęły drużyny UTW AWF Warszawa a 3 miejsce zajął UTW z Warszawy.
Gratulujemy i zapraszamy za rok na kolejną edycję Memoriału UTW AWF

Wycieczka do Płocka to kolejny edukoplener zorganizowany dla UTW AWF w Warszawie przez BP PITUR – Piotr KociszewskiWycieczka ta  rozpoczęła cykl wycieczek zaplanowany na rok akademicki 2018/2019 – Rok Jubileuszu X lecia UTW AWF. Wyruszyliśmy z Warszawy wczesnym rankiem z humorami mimo, że pogoda nam nie sprzyjała. Padał śnieg i było zimno.